Saya 'Mencemburui' Kematiannya - Ustaz Ahmad Dusuki

Sebelum membaca apa yang ingin disampaikan oleh Ustaz Ahmad Dusuki, mari kita sama-sama sedekahkan Al-fatihah kepada mangsa yang telah meninggal dan kembali kerahmatullah akibat dihempap oleh sebuah kren di Tanah Suci Makkah.

KENAPA USTAZ AHMAD DUSUKI CEMBURU?

Saya 'mencemburui' kematiannya, walaupun saya tidak pernah menemuinya dan keluarganya, yang hanya sama ia seusia diantara usia saya..namun kematiannya cukup indah, seindah wajahnya dan namanya. Ia dipilih oleh Allah pada tempat dan masa yang terbaik, ia sewajarnya dijadikan contoh dan ikon wanita sholehah khalayak kita hari ini, sukar mendapatkan qudwah dizaman fitnah ini.

Namun beliau di'tunjuk' oleh Allah betapa peribadi guru ini, bukan sekadar guru kepada muridnya, bahkan kepada kita semua..Allahyarhamah Siti Nuroslizhan Zulkifli, kami bersaksi diatas keimananmu kepadaNya..,Moga Syurga menjadi milikmu.. Bumi Makkah menjadi saksi diatas kesyahidanmu.. Takziah bagi mereka yang terlibat tragedi kren di bumi Baitullah itu..
P/S: Semoga mangsa yang telah meninggal ditempatkan dikalangan yang beriman..AMIN

Kredit : Ustaz Ahmad Dusuki

0 Response to "Saya 'Mencemburui' Kematiannya - Ustaz Ahmad Dusuki"

Post a Comment