PANAS!! Pendedahan Terperinci G#y Boy Malaysia


G#y atau Homes##k##ual sudah berluasa dekat Malaysia. Tak Payah pergi jauhlah, Dekat Bukit Bintang berlambak kelab malam untuk golongan g#y! Malah kelab itu tak pernah diserbu oleh mana-mana jabatan yang berkuasa!! Macam dah dipayung oleh kuasa-kuasa besar!

Mungkin kerana itu Golongan ini semakin berluasa dekat Malaysia. Setiap Negeri ada persatuan atau kelab g#y masing-masing. Selalunya persatuan atau kelab g#y-g#y Malaysia ini bertujuan untuk mencari cinta sesama mereka. Ada jugak yang menggunakan platfom facebook untuk memuaskan N#fsu. Boleh dikatakan golongan ini tanpa segan silu  memuat naik gambar berunsur luc##h,separuh bogel. Malah untuk menyaakinkan dan menggoda mereka yang dibelenggu naf##u, Mereka memuat naikkan gambar punggung mereka.

Inilah Realiti sebenar yang berlaku dekat Malaysia! Jangan disalahkan Ibu Bapa yang melahirkan mereka. tetapi salahkan diri anda kerana anda yang menentukan diri anda yang macam mana. Berbalik tentang G##y Boy dekat Malaysia ini, Mereka dikenali dengan  panggilan-panggilan yang tertentu..

TOP
Salah satu panggilan untuk lelaki yang jenis jantanlah. Dia berperanan untuk memasukkan z###kar#ya pada d#bur pasangannya.

BOTTOM
G# jenis adalah jenis menerima b#tang! Dia ibarakan sebagai isteri kepada si TOP tadi.

FLEXI
G#y Jenis adalah mereka yang boleh menerima apa-apa sahaja. Dia boleh menjadi top dan jugak bottom. Kebiasaannya lelaki jenis ini jarang jumpa

BISE###UAL
Lelaki jenis adalah jenis yang menyukai Lelaki dan Perempuan. Lelaki ini kebiasaanya menjadi TOP. Lelaki jenis ini lebih disukai oleh G##y-Bottom kerana  lelaki bise###ual lebih pengalaman ketika main. Kebanyakkan lelaki jenis bis###xual adalah mereka yang sudah berkahwin. Mungkin mereka kuat naf##u. Atau mungkin si - isteri tidak cukup melayani suami

PLU
PLU atau dengan erti kata lain People Like Us (PLU) adalah jenis lelaki yang nampak macho,nampak kacak tetapi di bengkong. Biasanya dia dikelilingi oleh wanita-wanita cantik tapi naluri dia terarah kepada g##.


Malaysia adalah sebuah negara yang semakin meningkat naik . Bergitu jugak dengan kos kehidupan. Biasanya mereka yang ada pakej Kacak-Segak ini menggunakan facebook untuk memancing mereka yang kehausan s###ks. Bukan nak memburuk mereka tapi mereka perlu sedar apa yang mereka lakukan sekarang!

Senarai Group G##y di facebook (MALAYSIA)

0 Response to "PANAS!! Pendedahan Terperinci G#y Boy Malaysia"

Post a Comment