PRODUK “TENGAH MALAM” INI JADI BUALAN RAMAI, 18,000 BOTOL TERJUAL DALAM 3 MINGGU TANPA IKLAN




Pada minggu lepas,  terbaca satu status seorang wanita di laman sosial berbunyi“Syukur, terjual 18,000 unit dalam 3 minggu tanpa sebarang kos pengiklanan, satu permulaan yang baik bagi produk baru saya”.

Mendengar akan hal itu pihak Siakap Keli merasa sangat pelik dan ingin tahu apakah produk yang wanita ini jual sehingga 18,000 unit terjual dalam masa 3 minggu dipasarkan tanpa sebarang iklan dan publisiti. Memandangkan ia adalah satu produk baru, pihak kami terus menghubungi beliau dengan harapan dapat mengetahui apa yang berlaku.

Produk kesihatan dan kecantikan yang lain kebiasaannya mampu membuat jualan yang tinggi dengan bantuan iklan berkos tinggi selain itu sengaja mencetuskan kontroversi-kontroversi semata-mata meraih publisiti secara percuma.

Namun, produk ini pula secara semulajadi telah mencetuskan satu fenomena baru di Malaysia dan kini mula mendapat permintaan yang tinggi di pasaran selain kelihatan mula viral di laman sosial oleh penguna-pengguna menceritakan keberkesanan dan kebaikannyakepada rakan-rakan.

Produk Apa yang Dimaksudkan ini?

Produk tersebut diberi nama “Permata Sunti” yang mana merupakan satu produk untuk penjagaan bahagian sulit wanita bagi mengetatkannya dengan ramuan traditional.

Menurut testimoni yang kami lihat, pengguna sangat berterima kasih dan menganggap produk ini satu keajaiban. Maka, tidak hairanlah ia mampu mencetuskan satu fenomena dan jadi bualan ramai.



Menurut pengusaha ketika ditemuramah oleh pihak Siakap Keli, “Ramuan asas bagi produk ini sebenarnya telah digunakan sejak turun temurun oleh nenek moyang kita iaitu pati buah Pinang. Pati buah Pinang yang digunakan untuk mengetatkan vagina wanita secara tradisional mampu mengembalikan detik-detik indah seperti ketika baru berkahwin.

Dia juga mengatakan sangat teruja dengan hasil produknya itu kerana dapat membantu orang ramai dalam menyelesaikan sesetengah masalah rumah tangga. Seperti yang kita tahu, banyak juga masalah-masalah rumah tangga yang berpunca dari hubungan intim suami isteri.

Apa Rahsia Produknya Jadi Bualan & Laris?

Menurut pengusaha, tiada sebarang rahsia dalam pemasarannya tetapi keberkesanannya sehingga dianggap satu keajaiban itu sendiri yang membuatkan orang ramai kagum dan tersebar dari mulut ke mulut dengan sendiri sekaligus mencetuskan satu fenomena disebut sebagai produk ajaib rumah tangga.

Dia sendiri tidak menyangka permintaan mendadak secara tiba-tiba pada minggu ke-2 setelah berjaya menjual produknya itu sekitar 2,000 unit pada minggu petama.

Tambahnya lagi, menurut testimoni dari pengguna-pengguna produknya setakat ini sangat positif dan mengatakan kehidupan rumah tangga mereka semakin indah dan impaknya sangat ketara.

Bagaimana Beliau Boleh Menghasilkan Produk Ini?

“Idea mengeluarkan produk untuk merawat masalah kewanitaan ini adalah apabila saya sering mendengar keluhan dari beberapa rakan yang tercari-cari produk terbaik untuk mereka. Dan saya diberitahu seorang rakan baik dari Indonesia yang ibunya sudah pun berumur 72 tahun tetapi masih kelihatan muda dan sihat.

Ayat pertama yang benar-benar buat saya  terkesan adalah “Bila rahim kita sihat, aura wanita akan terpancar diwajah. Penawar kecantikan sebenar seorang wanita adalah dari dalam. Rahim sehat, wajah kita akan turut nampak sihat, rahim bermasalah, badan juga akan bermasalah.”.

Setelah itu saya menemui seorang “Chemist” di salah satu kilang bertaraf GMP dan IMP pembuatan kosmetik untuk membuat RnD lalu saya mendapati Pinang Muda, Sireh, Manjakani, Kacip Fatimah dan akar Serapat adalah solusi yang paling bagus untuk merawat masalah kewanitaan.

Saya menunggu lagi setahun untuk mendapatkan kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia dan akhirnya setelah melalui tempoh yang lama, Permata Sunti berjaya dihasilkan (kod rujukan KKM NOT151104337K).”

0 Response to "PRODUK “TENGAH MALAM” INI JADI BUALAN RAMAI, 18,000 BOTOL TERJUAL DALAM 3 MINGGU TANPA IKLAN"

Post a Comment