JOM KONGSI KUCOP "SAYA NAK KONGSI BAHAGIA" KUCUP ISTERI DEPAN NETIZEN

**Gara-gara memuat naik foto bergambar mesra dan seakan sedang bercium, pasangan Awal Ashaari & Scha Al-Yahya dikritik teruk oleh sesetengah netizen.



-Malah, ruangan komen di foto berkenaan dihujani dengan pelbagai komen sejak semalam. Difahamkan, foto mesra itu diambil ketika Awal dan Scha menghadiri sebuah majlis perkahwinan yang diadakan di tepi pantai di Pulau Langkawi.

-Menurut mereka, Awal terlalu mengikut budaya Barat dan tidak kisah untuk menampilkan aksi sebegitu untuk menjadi tatapan ramai.

-Berikut antara komen netizen :-



-Bengang dengan komen-komen “ustaz” dan “ustazah” segera, Awal telah tampil membalas komen berkenaan dan menyatakan beliau tidak melakukan sesuatu perkara yang salah kerana mereka sudah mempunyai hubungan suami isteri yg halal.


Malah, kenyataan Awal itu juga dipersetujui oleh peminatnya.



--Emmh, kami tidak mahu menyokong mana-mana pihak, tetapi kalau sesebuah foto itu mampu menimbulkan pelbagai kritikan dan fitnah, lebih baik untuk tidak memuat naiknya ke Instagram. Meskipun sudah halal, kita kena tahu masyarakat kita agak sensitif dengan perkara seperti ini.

0 Response to "JOM KONGSI KUCOP "SAYA NAK KONGSI BAHAGIA" KUCUP ISTERI DEPAN NETIZEN"

Post a Comment