Bayi dalam kandungan meninggal akibat makan durian

Seorang wanita yang telah hamil 39 minggu yang sedang menunggu saat bersalin teringin makan durian, setelah mendapat kan durian dia telah makan sebanyak dua biji bagi melepaskan hajat nya.

Di saat itu juga tarikh dan masa untuk bersalin telah sampai dan diri nya telah di masukan ke bilik bersalin akibat dari  makan durian yang banyak badan nya kepanasan dan meminta untuk minum air penyejuk badan.

Namun apa yang menyedihkan bayi dalam kandungan nya menerima tempias akibat makan durian itu, bayi di dalam kandungan bergerak pantas dan mungkin kepanasan akibat dari makan durian tadi.

Lama-lama kelamaan gerakan bayi dalam kandungan semakin perlahan dan terus senyap, alangkah terkejut nya wanita terbabit di saat diri nya bayi nya tadi terkulai layu dan tidak bernyawa lagi mungkin akibat dari kesan durian tadi.

Amat sedih apa yang di alami oleh wanita terbabit sudah lah berjauhan dengan suami malang pula untuk nya semoga kes ini dapat di jadikan pengajaran dari apa yang berlaku pada ibu dan bakal ibu di luar sana.

Pengesahan dari cerita ini tiada bukti yang kukuh namun cukup untuk di jadikan pengajaran untuk semua orang jangan lah memikir kan untuk diri sendiri kurang-kurang fikirkan bayi yang dalam kandungan jika mengandung - BS

0 Response to "Bayi dalam kandungan meninggal akibat makan durian"

Post a Comment