INILAH WAJAH PELAKON TITANIC SELEPAS 18 TAHUN BERLALU

Siapa yang tidak mengenal filem legenda yang Titanic? Boleh dikatakan filem tersebut merupakan filem dengan pendapatan terbanyak saat itu hingga mencapai 2 bilion dollar. Tentu saja filem tersebut semakin melambungkan pelakon jack iaitu Leonardo Dicaprio.


Wajah Pelakon Titanic Selepas 18 Tahun Berlalu

Titanic adalah sebuah filem epik, roman, dan bencana yang di buat oleh rumah pengeluaran di Amerika Syarikat tahun 1997 yang diskenarioi sekaligus diarahkan oleh James Cameron. Inspirasi Cameron dalam membuat filem Titanic kerana didasarkan pada daya tariknya terhadap bangkai kapal RMS Titanic kala itu, ia ingin menyampaikan pelbagai mesej emosional dari tragedi paling dahsyat itu dan berfikir bahawa kisah cinta yang diiringi dengan tragedi kematian penting untuk mencipta mesej tersebut



Titanic yang ditayangkan pada tahun 1997 ini dilakonkan oleh Leonardo Dicaprio dan Kate Winslet sebagai pelakon utama dalam filem tersebut. Tidak dapat dinafikan bahawa melalui filem Titanic ini telah melahirkan nama-nama besar dalam industri perfileman dunia salah satunya adalah loan Gruffudd yang mendapati peranan di Fantastic Four sebagai Mr. Fantastic.

Tanpa disedari ternyata 18 tahun telah berlalu sejak Titanic di terbitkan, bagaimana wajah mereka kini setelah 18 tahun berlalu? Berikut adalah mereka di masa kini seperti yang telah di kutip olehWittyfeed.com .

# 1 Jack Dawson (Leonardo DiCaprio)


# 2.Rose DeWitt Bukater (Kate Winslet)


Selanjutnya: http://penyangakkk696.blogspot.com/2016/04/inilah-wajah-pelakon-titanic-selepas-18.html#ixzz4IxUfXgLE

0 Response to "INILAH WAJAH PELAKON TITANIC SELEPAS 18 TAHUN BERLALU"

Post a Comment