VIRAL !! Joe Merong Ditangkap Khalwat Bersama Model Wanita Kacukan


Hangat kisah tangkapan khalwat seorang production manager tersohor drama /filem terkenal, Joe Merong bersama seorang model wanita. 

Dikatakan model kacukan Rusia dan Indonesia tersebut yang jugak merupakan model pakaian dalam yang sering mendapat bayaran tertinggi dalam setiap show yang dilakukan. 

Sewaktu kejadian, Joe Merong didapati berduaan di penthouse milik model wanita itu di sekitar ibu kota.

Menurut satu sumber, model tersebut memang terkenal dengan sikap bertukar-tukar teman lelaki, malah pernah menjalinkan hubungan sulit dengan anak penyanyi dan komposer terkenal  negara itu
Production manager utk drama filem box office seperti Tundukkan Playboy Itu, Polis Evo, Yess Boss dan filem box office yang lain ini dikatakan turut mempunyai ramai pengikut wanita di insta peribadi miliknya, Joe Merong. 

Melihat prestasi memberangsangkan di Insta Joe Merong, beliau memang kelihatan ketara dikenali sebagai Production Manager yang sering bertukar-tukar teman wanita.

Mana taknya, kebanyakan hasil kerja yang boleh kita lihat, beliau sering mengendalikan filem & job yang melibatkan ramai artis wanita.

Malah, Joe Merong juga merupakan antara production manager yang agak diva dan high demand bila membabitkan hasil kerja drama dan filem. Jadi, tidak hairan lah, semua drama dan filem produksi beliau mendapat hit yang tinggi dan meletop Box Office di pasaran. 

Ini menjadikan beliau tersenarai sebagai antara production manager yang memperoleh pendapatan yang agak tinggi dalam setiap job yg beliau handle.

0 Response to "VIRAL !! Joe Merong Ditangkap Khalwat Bersama Model Wanita Kacukan"

Post a Comment