Wedding Saharul Ridzwan.. Kesian, Mia Ahmad Tak Dijemput Rupanya

mi
Ini sedikit lagi cerita tentang majlis perkahwinan Saharul Ridzwan dan isterinya Deena Emir.
Ramai dilihat mempersoalkan Mia Ahmad kerana pelakon jelita itu tidak hadir ke majlis perkahwinan rakannya itu yang sama-sama popular menerusi drama Hati Perempuan.
Rupa-rupanya ramai yang tak tahu kisah sebenar iaitu Mia Ahmad hakikatnya tidak menerima sebarang jemputan ke majlis etrsebut.
Ini komennya:
“Saya tidak mahu orang lain fikir bukan-bukan. Sampai ada antara komen (dalam laman sosial) yang saya rasa patut ditujukan kepada pengantin lelaki saja.
Memang saya tidak dijemput malah saya tidak kisah pun. Kalau tiada jemputan, macam mana kita hendak hadir?
“Inilah jawapan paling tepat untuk merungkai persoalan sinis netizen yang bertanya kenapa saya tidak pergi ke majlis kahwinnya. Kemudian timbul pula perbandingan mengapa pelakon lain ada, saya tiada.
“Siap mendakwa kalau sudah kata kawan baik mengapa kenapa tidak hadiri majlis itu. Komen lain pula berbunyi, kata profesional, kenapa mengelak? Mulalah ‘naik’ pula nama Mira Filzah yang tidak pernah berlakon dengan Saharul pun nampak kelibat,”
Kesian Mia tiba-tiba dihentam walhal dia tidak buat apa apa salah. Sabarlah ye – 

0 Response to "Wedding Saharul Ridzwan.. Kesian, Mia Ahmad Tak Dijemput Rupanya"

Post a Comment